Tematyka kompleksowa marzec:
J. angielski
Maj
W grupach 4 i 5 zajęcia są prowadzone na podstawie trzech poziomowego kursu Jump in! na poziomie A autorstwa Vanessa Reilly, wydawnictwo Oxford University Press w tym miesiącu głównymi celami działu Wake up, Tex!
Są:
• Wprowadzenie i przećwiczenie nazw zwierząt żyjących w gospodarstwie domowym
• Nauka nowych sposobów witania i żegnania się
• Rozpoznawanie poleceń: Get out of bed. Open your eyes and Go to bed. Close your eyes.Właściwe reagowanie na polecenia
• Utrwalenie znajomości słownictwa z Rozdziałów 1–4
Słownictwo nowe:
cow, horse, pig, sheep, hen, chick
Good morning, Goodnight
Get out of bed, Open your eyes
Go to bed, Close your eyes
Utrwalane:
Kolory
Liczby
Zabawki
Części twarzy
Rodzina
Zawody
Kwiaty
Jedzenie
Pogoda
Samopoczucie
Historyjka: Wake up Tex!
https://www.youtube.com/watch?v=fSX6P8h9M1Q&list=PLbJ7f-sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt-&index=22
Piosenka:
Down on the farm
https://www.youtube.com/watch?v=e3S283T2hoE&list=PLbJ7f-sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt-&index=23
Piosenka:
Good morning, sun!
https://www.youtube.com/watch?v=ZksaCnisAmg&list=PLbJ7f-sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt-&index=24
Prezentacja na platformie Genially:
https://view.genially.com/65c8df04e6c04600144162af/presentation-jump-in-a-farm-animals
Kwiecień
W grupach 4 i 5 zajęcia są prowadzone na podstawie trzech poziomowego kursu Jump in! na poziomie A autorstwa Vanessa Reilly, wydawnictwo Oxford University Press w tym miesiącu głównymi celami działu Spring Są:
•Wprowadzenie i przećwiczenie nazw związanych z kwiatami
Wprowadzenie i przećwiczenie nazw związanych z kwiatami
• Rozpoznawanie poleceń Look on/under/in ... i właściwe reagowanie na nie
• Rozpoznawanie poleceń Look on/under/in ... i właściwe reagowanie na nie
• Utrwalenie znajomości słownictwa z Rozdziałów 1–5 oraz Rozdziału Festivals
• Utrwalenie znajomości słownictwa z Rozdziałów 1–5 oraz Rozdziału Festivals
Słownictwo nowe:
seeds, shoots, stems, leaves, buds, flowers
Look on/under/in ...
Utrwalane:
Kolory
Liczby
Zabawki
Części twarzy
Rodzina
Zawody
Pogoda
Samopoczucie
Historyjka:
The little seeds
https://www.youtube.com/watch?v=2qKUIe_n1y0
Piosenka:
Early in spring,
https://www.youtube.com/watch?v=juA8u3ayfDY&list=PLbJ7f-sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt-&index=17
Piosenka:
Easter Bunny
https://www.youtube.com/watch?v=CYy_5ws49VQ&list=PLbJ7f-sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt-&index=18
Prezentacja na platformie Genially:
Spring
https://view.genially.com/65b78db7bec4020014bdf1e9/presentation-
spring-jump-in-a
Easter
https://view.genially.com/65e600142e0c830014586b93/presentation-
easter-jump-in
J. angielski
Maj
W grupach 4 i 5 zajęcia są prowadzone na podstawie trzech poziomowego kursu Jump in! na poziomie A autorstwa Vanessa Reilly, wydawnictwo Oxford University Press w tym miesiącu głównymi celami działu Wake up, Tex!
Są:
• Wprowadzenie i przećwiczenie nazw zwierząt żyjących w gospodarstwie domowym
• Nauka nowych sposobów witania i żegnania się
• Rozpoznawanie poleceń: Get out of bed. Open your eyes and Go to bed. Close your eyes.Właściwe reagowanie na polecenia
• Utrwalenie znajomości słownictwa z Rozdziałów 1–4
Słownictwo nowe:
cow, horse, pig, sheep, hen, chick
Good morning, Goodnight
Get out of bed, Open your eyes
Go to bed, Close your eyes
Utrwalane:
Kolory
Liczby
Zabawki
Części twarzy
Rodzina
Zawody
Kwiaty
Jedzenie
Pogoda
Samopoczucie
Historyjka: Wake up Tex!
https://www.youtube.com/watch?v=fSX6P8h9M1Q&list=PLbJ7f-sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt-&index=22
Piosenka:
Down on the farm
https://www.youtube.com/watch?v=e3S283T2hoE&list=PLbJ7f-sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt-&index=23
Piosenka:
Good morning, sun!
https://www.youtube.com/watch?v=ZksaCnisAmg&list=PLbJ7f-sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt-&index=24
Prezentacja na platformie Genially:
https://view.genially.com/65c8df04e6c04600144162af/presentation-jump-in-a-farm-animals
Kwiecień
W grupach 4 i 5 zajęcia są prowadzone na podstawie trzech poziomowego kursu Jump in! na poziomie A autorstwa Vanessa Reilly, wydawnictwo Oxford University Press w tym miesiącu głównymi celami działu Spring Są:
•Wprowadzenie i przećwiczenie nazw związanych z kwiatami
Wprowadzenie i przećwiczenie nazw związanych z kwiatami
• Rozpoznawanie poleceń Look on/under/in ... i właściwe reagowanie na nie
• Rozpoznawanie poleceń Look on/under/in ... i właściwe reagowanie na nie
• Utrwalenie znajomości słownictwa z Rozdziałów 1–5 oraz Rozdziału Festivals
• Utrwalenie znajomości słownictwa z Rozdziałów 1–5 oraz Rozdziału Festivals
Słownictwo nowe:
seeds, shoots, stems, leaves, buds, flowers
Look on/under/in ...
Utrwalane:
Kolory
Liczby
Zabawki
Części twarzy
Rodzina
Zawody
Pogoda
Samopoczucie
Historyjka:
The little seeds
https://www.youtube.com/watch?v=2qKUIe_n1y0
Piosenka:
Early in spring,
https://www.youtube.com/watch?v=juA8u3ayfDY&list=PLbJ7f-sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt-&index=17
Piosenka:
Easter Bunny
https://www.youtube.com/watch?v=CYy_5ws49VQ&list=PLbJ7f-sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt-&index=18
Prezentacja na platformie Genially:
Spring
https://view.genially.com/65b78db7bec4020014bdf1e9/presentation-
spring-jump-in-a
Easter
https://view.genially.com/65e600142e0c830014586b93/presentation-
easter-jump-in
Nauczyciele pracujący w grupie:
mgr Marta Szczepańska , godziny dostepności : czwartek 12.30 - 13.30
mgr Kinga Teodorczyk, godziny dostępności : poniedziałek godz. 11.30, środa godz. 12.30 - 13.00
mgr Olena Pielużek - j. angielski
- religia