Tematyka kompleksowa - na kwiecień
1. Mamy różne charaktery.
2. Wiosna na wsi.
3. Sztuka wokół nas
4. Wielkanoc.
5. Dbamy o przyrodę.
Każdy z nas jest inny
1. każdy z nas jest inny.
Jeden sprytny, drugi zwinny
Jeden złośnik, drugi – smutny.
Jeden śmieszek, drugi – rezolutny.
Ref.: Jak pieski i kotki. Jak chmury na niebie.
Tak samo i my różnimy się od siebie.
2. Przez tę inność w żadnej chwili
Nie tak łatwo nas pomylić.
Bo wyglądem się różnimy.
Mamy inne twarze, oczy, miny.
J. angielski
Maj
W grupie 2 zajęcia są prowadzone na podstawie trzech poziomowego kursu Jump in! na poziomie Starter autorstwa Vanessa Reilly, wydawnictwo Oxford University Press w tym miesiącu głównymi celami działu Summer są:
• Utrwalenie znajomości nazw zjawisk atmosferycznych, kolorów i liczb 1–5.
• Wprowadzenie i przećwiczenie nazw członków rodziny: mummy, daddy, sister,brother.
• Wprowadzenie i przećwiczenie nazw związanych z wakacjami: beach, summer, suitcase, happy holidays, going with ..., going to ...
• Rozpoznawanie i poprawne stosowanie zwrotów hello oraz goodbye.
• Rozpoznawanie prostych poleceń i uczestniczenie w rytuałach klasowych.
Słownictwo Nowe: mummy, daddy, sister, brother, beach, summer, suitcase, happy holidays, going with ..., going to ...
Utrwalane: pogoda, kolory, ubrania
Historyjka: It’s summer
Piosenka: Family song
Piosenka: Happy holidays
Prezentacja na platformie Genially:
https://view.genially.com/66535442cb45d2001467ada5/presentation-jump-in-
starter-summer
Kwiecień
W grupie 2 zajęcia są prowadzone na podstawie trzech poziomowego kursu
Jumpin! na poziomie Starter autorstwa Vanessa Reilly, wydawnictwo Oxford University Press w tym miesiącu głównymi celami działu Spring są:
•Utrwalenie znajomości nazw zjawisk atmosferycznych, liczb 1–5, kolorów i zwierząt: rabbit, cat, dog, bird.
• Wprowadzenie i przećwiczenie nazw związanych z wiosną: sun, flowers, trees,spring i koloru pink.
• Wprowadzenie i przećwiczenie nazw związanych z Wielkanocą: Easter Bunny, Easter eggs, Happy Easter!
• Rozpoznawanie i poprawne stosowanie zwrotów hello, goodbye oraz Happy Easter!
• Rozpoznawanie prostych poleceń i uczestniczenie w rytuałach klasowych.
Słownictwo
Nowe: sun, flowers, trees, spring, pink Easter Bunny, Easter eggs, Happy Easter!
Utrwalane:
pogoda
liczby
kolory
zwierzęta
Historyjka: The egg hunt
Piosenka: Hop, hop, hop!
Prezentacja na platformie Genially:
https://view.genially.com/65e600142e0c830014586b93/presentation-easter-
jump-in
Nauczyciele pracujący w grupie:
mgr Magdalena Gajda, godziny dostępności: wtorek, piątek godz. 15.30 - 16.00
mgr Lidia Karbosiak, godziny dostępności: środa: 15.30 - 16.00, wtorek : 11.00 - 11.30
mgr Olena Pielużek1. Mamy różne charaktery.
2. Wiosna na wsi.
3. Sztuka wokół nas
4. Wielkanoc.
5. Dbamy o przyrodę.
Każdy z nas jest inny
1. każdy z nas jest inny.
Jeden sprytny, drugi zwinny
Jeden złośnik, drugi – smutny.
Jeden śmieszek, drugi – rezolutny.
Ref.: Jak pieski i kotki. Jak chmury na niebie.
Tak samo i my różnimy się od siebie.
2. Przez tę inność w żadnej chwili
Nie tak łatwo nas pomylić.
Bo wyglądem się różnimy.
Mamy inne twarze, oczy, miny.
J. angielski
Maj
W grupie 2 zajęcia są prowadzone na podstawie trzech poziomowego kursu Jump in! na poziomie Starter autorstwa Vanessa Reilly, wydawnictwo Oxford University Press w tym miesiącu głównymi celami działu Summer są:
• Utrwalenie znajomości nazw zjawisk atmosferycznych, kolorów i liczb 1–5.
• Wprowadzenie i przećwiczenie nazw członków rodziny: mummy, daddy, sister,brother.
• Wprowadzenie i przećwiczenie nazw związanych z wakacjami: beach, summer, suitcase, happy holidays, going with ..., going to ...
• Rozpoznawanie i poprawne stosowanie zwrotów hello oraz goodbye.
• Rozpoznawanie prostych poleceń i uczestniczenie w rytuałach klasowych.
Słownictwo Nowe: mummy, daddy, sister, brother, beach, summer, suitcase, happy holidays, going with ..., going to ...
Utrwalane: pogoda, kolory, ubrania
Historyjka: It’s summer
Piosenka: Family song
Piosenka: Happy holidays
Prezentacja na platformie Genially:
https://view.genially.com/66535442cb45d2001467ada5/presentation-jump-in-
starter-summer
Kwiecień
W grupie 2 zajęcia są prowadzone na podstawie trzech poziomowego kursu
Jumpin! na poziomie Starter autorstwa Vanessa Reilly, wydawnictwo Oxford University Press w tym miesiącu głównymi celami działu Spring są:
•Utrwalenie znajomości nazw zjawisk atmosferycznych, liczb 1–5, kolorów i zwierząt: rabbit, cat, dog, bird.
• Wprowadzenie i przećwiczenie nazw związanych z wiosną: sun, flowers, trees,spring i koloru pink.
• Wprowadzenie i przećwiczenie nazw związanych z Wielkanocą: Easter Bunny, Easter eggs, Happy Easter!
• Rozpoznawanie i poprawne stosowanie zwrotów hello, goodbye oraz Happy Easter!
• Rozpoznawanie prostych poleceń i uczestniczenie w rytuałach klasowych.
Słownictwo
Nowe: sun, flowers, trees, spring, pink Easter Bunny, Easter eggs, Happy Easter!
Utrwalane:
pogoda
liczby
kolory
zwierzęta
Historyjka: The egg hunt
Piosenka: Hop, hop, hop!
Prezentacja na platformie Genially:
https://view.genially.com/65e600142e0c830014586b93/presentation-easter-
jump-in
Nauczyciele pracujący w grupie:
mgr Magdalena Gajda, godziny dostępności: wtorek, piątek godz. 15.30 - 16.00
mgr Lidia Karbosiak, godziny dostępności: środa: 15.30 - 16.00, wtorek : 11.00 - 11.30