Przedszkole Samorządowe nr 7 w Piotrkowie Trybunalskim

Grupa 4

Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
8 + 9 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
8 + 9 =
TEMATYKA KOMPLEKSOWA - WRZESIEŃ:
1. W PRZEDSZKOLU.
2. OTO JA.
3. MOJA DROGA DO PRZEDSZKOLA.
4. JESIEŃ W PARKU, W LESIE.
Wiersz - "Jaki jestem"- Agata Widzowska
Jestem jedyny w swoim rodzaju,
bo wszystkie dzieci się wyróżniają!
Lubię czereśnie, bób i truskawki,
zawsze starannie sprzątam zabawki,
trochę seplenię bez zębów mlecznych,
jestem pomocny, bystry i grzeczny.
Naszej sąsiadce mówię: dzień dobry,
wiem, gdzie zimują misie i bobry,
uwielbiam książki pełne obrazków,
nurkuję w morzu, tarzam się w piasku.
Lubię po parku jeździć rowerem,
chętnie wychodzę z psem na spacerek,
znam sto piosenek i rymowanek!
Może aktorem kiedyś zostanę?
Jestem jedyny w swoim rodzaju,
bo wszystkie dzieci się wyróżniają!
Piosenka "Do przedszkola"
Rano budzę się jaki piękny to czas,
słońce wstało już, a więc pora też wstać.
Szybko myję się jem śniadanie i już,
gotów jestem, bo chce już iść, chcę już iść
Ref. Do przedszkola, do przedszkola,
jak cudownie tutaj, co dzień mija czas.
Do przedszkola, do przedszkola
o tym już od rana marzy każdy z nas.
Pani czeka już i koledzy już są,
siadam w kole to jest magiczny nasz krąg.
Obok siedzi Jaś, Weronika i Stać,
tu bawimy się, więc przychodzę co dzień.
Ref. Do przedszkola, do przedszkola,
jak cudownie tutaj, co dzień mija czas.
Do przedszkola, do przedszkola
o tym już od rana marzy każdy z nas.

J. angielski

W grupach 4 i 5 zajęcia są prowadzone na podstawie trzech poziomowego kursu
Jump in! na poziomie A autorstwa Vanessa Reilly, wydawnictwo Oxford University
Press w tym miesiącu głównymi celami działu Hello! I Look at my face! Są:
• Rozpoznawanie pytania What’s your name? i poprawne odpowiadanie na nie
Rozpoznawanie pytania What’s your name? i poprawne odpowiadanie na nie
• Wprowadzenie i przećwiczenie nazw kolorów
• Wprowadzenie i przećwiczenie nazw kolorów
• Wprowadzenie i przećwiczenie nazw liczb
• Wprowadzenie i przećwiczenie nazw liczb
• Wprowadzenie postaci związanych z kursem i utrwalenie ich znajomości
• Wprowadzenie postaci związanych z kursem i utrwalenie ich znajomości
• Nauka rytuałów lekcyjnych
• Nauka rytuałów lekcyjnych
• Wprowadzenie i przećwiczenie nazw części twarzy
• Wprowadzenie i przećwiczenie nazw części twarzy
• Rozpoznawanie pytania How are you? i poprawne odpowiadanie na nie
• Rozpoznawanie pytania How are you? i poprawne odpowiadanie na nie
• Utrwalenie znajomości nazw kolorów i liczb
• Utrwalenie znajomości nazw kolorów i liczb
Słownictwo nowe: face, eyes, ears, nose, mouth, hair How are you? I’m happy / sad / sleepy.
Liczby 5, 6
Utrwalane: yellow, blue, green, red
Liczby 1–4
sunny, windy, rainy, snowy
Historyjka:
Look at my face! https://www.youtube.com/watch?v=rke_Iq1FKts&list=PLbJ7f-sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt-
Piosenka:
Touch your face https://www.youtube.com/watch?v=4-KtTwUl9Nk&list=PLbJ7f-sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt-&index=2
Piosenka:
Hello, how are you? https://www.youtube.com/watch?v=OTaqVmyXLgc&list=PLbJ7f-sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt-&index=3
Prezentacja na platformie Genially:
https://view.genially.com/651d97d4ab936700110de570/presentation-jump-in-a-unit-1-look-at-my-mask-face

​Nauczycielki pracujące w grupie:
mgr Iwona Tuchowska 
mgr Elżbieta Pilarczyk
mgr Lidia Karbosiak
mgr Olena Pielużek - j. angielski
mgr Tomasz Stachaczyk - religia