Przedszkolaki z grupy II w ramach omawianej tematyki "Co robią
zwierzęta jesienią?" brały udział w zabawach dydaktycznych w oparciu o
opowiadanie H. Bechlerowej pt. "Jak Kolczatek szukał mieszkania". Na
początku uważnie wysłuchały treść opowiadania, odpowiadały na pytania
dotyczące wysłuchanego utworu. Wzbogaciły również swoje słownictwo:
gawra, nora, chochoł. Dzieci uczestniczyły w różnorodnych zabawach,
m.in., "Mały jeż - śmieszny zwierz", "Jeż", "Norka dla jeżyka".
Utrwalały pojęcie matematyczne w oparciu o sylwety jeży oraz
przyklejały jeżyka w kartach pracy. Nie brakowało także tańców i
piosenek o jeżach.
zwierzęta jesienią?" brały udział w zabawach dydaktycznych w oparciu o
opowiadanie H. Bechlerowej pt. "Jak Kolczatek szukał mieszkania". Na
początku uważnie wysłuchały treść opowiadania, odpowiadały na pytania
dotyczące wysłuchanego utworu. Wzbogaciły również swoje słownictwo:
gawra, nora, chochoł. Dzieci uczestniczyły w różnorodnych zabawach,
m.in., "Mały jeż - śmieszny zwierz", "Jeż", "Norka dla jeżyka".
Utrwalały pojęcie matematyczne w oparciu o sylwety jeży oraz
przyklejały jeżyka w kartach pracy. Nie brakowało także tańców i
piosenek o jeżach.