Tematyka kompleksowa na styczeń:
1.Tak mija nam czas.
2.Zwierzęta zimą.
3.Kim są rodzice moich rodziców.
4.Fryzjer, weterynarz czy lekarz.
Piosenka pt.: „Buziaków tyle, że szok”
Kocham Cię Babciu, czy Ty to wiesz?
Dam Ci buziaka, babciu czy chcesz?
Dam Ci buziaków, tyle że szok CMOK, CMOK, CMOK, CMOK, CMOK, CMOK,
CMOK, CMOK!!!
Kocham Cię Dziadku, czy Ty to wiesz?
Dam Ci buziaka, Dziadku czy chcesz?
Dam Ci buziaków, tyle że szok CMOK, CMOK, CMOK, CMOK, CMOK, CMOK,
CMOK, CMOK!!!
Kocham Was bardzo, czy wiecie to?
Dam Wam buziaka, czy chcecie go?
Dam Wam buziaków, tyle że szok CMOK, CMOK, CMOK, CMOK, CMOK,
CMOK, CMOK, CMOK!!!
Wiersz Klaudii Cebuli: „Zawodowe rozterki”
Gdy dorosnę będę pilotem
Będę sterował śmigłowcem lub samolotem.
A może będę gibkim akrobatą,
będę występował w cyrku, razem z tatą.
Może jednak zostanę artystą fryzjerem?
Albo znanym pogodowym prezenterem?
Ale najbardziej chciałbym być piłkarzem,
Być jak Lewandowski, ale to się jeszcze okaże.
J. angielski
W grupach 4 i 5 zajęcia są prowadzone na podstawie trzech poziomowego kursu Jump in!
na poziomie A autorstwa Vanessa Reilly, wydawnictwo Oxford University
Press w tym miesiącu głównymi celami działu Let`s make a snowman Są:
• Wprowadzenie i przećwiczenie nazw ubrań zimowych
• Wprowadzenie i przećwiczenie nazw ubrań zimowych
•Utrwalanie nazw kolorów, części ciała
Słownictwo nowe
Hat, mittens, jacket, socks, boots, sweater, snowman, snow angel
It`s cold, Let`s make a snowman
Historyjka:
Let`s make a snowman
https://www.youtube.com/watch?v=KS4c4sn2nsY&list=PLbJ7f-sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt-&index=10
Piosenki:
Sweater, jacket, socks and boots
https://www.youtube.com/watch?v=XdL7d1o3ESc&list=PLbJ7f-sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt-&index=11
It`s cold outside
https://www.youtube.com/watch?v=xQnnWFdiAOs&list=PLbJ7f-
https://www.youtube.com/watchv=xQnnWFdiAOs&list=PLbJ7fsjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt&index=12sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt&index=12
Prezentacja na platformie Genially:
https://view.genially.com/65b7a90389388300136683fb/presentation-jump-in-a-lets-make-a-snowman
Grudzień
W grupach 4 i 5 zajęcia są prowadzone na podstawie trzech poziomowego kursu
Jump in!
na poziomie A autorstwa Vanessa Reilly, wydawnictwo Oxford University
Press w tym miesią
cu
głównymi celami działu Christmas Są:
• Wprowadzenie i przećwiczenie słownictwa: zabawki
• Wprowadzenie i przećwiczenie słownictwa: zabawki
• Wprowadzenie i przećwiczenie słownictwa: czynności związane z Bożym
Narodzeniem
• Utrwalenie znajomości nazw kolor
ów, liczb, członków rodziny
Słownictwo nowe
Computer game, puppet, train, costume, car, book
Christmas – Boże Narodzenie
Father Christmas - św. Mikołaj
Christmas tree - choinka
Bell - dzwonek
Star - gwiazda
Presents– prezenty
Merry Christmas! – Wesołych świąt
snowman – bałwan
it`s snowing – pada śnieg
scarf – szalik
hat – czapka
Słownictwo związane z obchodem Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku w
państwach anglojęzycznych
Historyjka:
Christmas presents
https://www.youtube.com/watch?v=HF2QwQ5BE9s&list=PLbJ7f-
sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt-&index=7
Piosenki:
Christmas song
https://www.youtube.com/watch?v=NOWz6TJEsRU&list=PLbJ7f-
sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt-&index=8
What do you want for Christmas?
What do you want for Christmas?
https://www.youtube.com/watch?v=3s6v7h9pSrg&list=PLbJ7f-
https://www.youtube.com/watch?v=3s6v7h9pSrg&list=PLbJ7f-
sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt-&index=9
sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt-&index=9
Prezentacja na platformie Genially:
https://view.genially.com/656c3ffbd0d3fd0014347fa7/video-presentation-
christmas-with-jump-in-a
Listopad
W grupach 4 i 5 zajęcia są prowadzone na podstawie trzech poziomowego kursu
Jump in! na poziomie A autorstwa Vanessa Reilly, wydawnictwo Oxford UniversityPress,
w tym miesiącu głównymi celami działu Wait and see ... Są:
Wprowadzenie i przećwiczenie nazw członków rodziny
Wprowadzenie i przećwiczenie nazw członków rodziny
• Rozpoznawanie pytania What’s your favourite colour? i poprawne odpowiadanie
• Utrwalenie znajomości nazw kolorów, liczb, powitań, zjawisk pogodowych
• Utrwalenie znajomości nazw kolorów, liczb, powitań, zjawisk pogodowych i wyrażeń związanych z samopoczuciem
Słownictwo nowe:
Mummy – mama
Daddy – tata
Sister – siostra
Brother – brat
Granny – babcia
Grandad – dziadek
What’s your favourite colour? – Jaki jest twój ulubiony kolor?
Orange – pomarańczowy
Brown – brązowy
Purple – fioletowy
Pink - różowy
Utrwalane:
Kolory
Liczby
Powitania
Pogoda
Samopoczucie
Historyjka:
Wait and see https://www.youtube.com/watch?v=kkVn-yNX1Bk&list=PLbJ7f-sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt-&index=4
Piosenka:
We are a family https://www.youtube.com/watchv=Is2KPdPareA&list=PLbJ7f-sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt-&index=5
Piosenka:
What`s your favourite colour? https://www.youtube.com/watch?v=q8vs2ykWz94&list=PLbJ7f-sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt-&index=6
Prezentacja na platformie Genially:
https://view.genially.com/65356a5279f99d0011a8e87d/presentation-jump-in-a-u2-wait-and-see-family-and-colours
Październik
W grupach 4 i 5 zajęcia są prowadzone na podstawie trzech poziomowego kursu
Jump in! na poziomie A autorstwa Vanessa Reilly, wydawnictwo Oxford University
Press w tym miesiącu głównymi celami działu It`s autumn! Są:
•Wprowadzenie i przećwiczenie słownictwa związanego z jesienią
• Zapoznanie się z tradycjami państw anglojęzycznych
Słownictwo Nowe
Autumn - jesień
Leaves - liście
Trees - drzewa
Apples – jabłka
Chestnunts – kasztany
Kites – latawce
Słownictwo związane z tradycjami i kulturą państw anglojęzycznych:
Pumpkin - dynia
Ghost – duch
Black cat – czarny kot
Witch – czarownica
Bat – nietoperz
Piosenka:
Because it`s autumn
https://www.youtube.com/watch?v=MQmFk-cvYA0&list=PLbJ7f-sjHDXmiYorBBWHwyqBwTlDhIWKw&index=5
Historyjka:
It`s autumn
https://www.youtube.com/watch?v=f8_YqktCO10&list=PLbJ7f-sjHDXmiYorBBWHwyqBwTlDhIWKw&index=
Prezentacja na platformie Genially:
https://view.genially.com/65a413bddd7b750015aae3ee/presentation-its-autumn-jump-in
Nauczyciele pracujący w grupie:
mgr Marta Szczepańska , godziny dostepności : czwartek 12.30 - 13.30
mgr Kinga Teodorczyk, godziny dostępności : poniedziałek godz. 11.30, środa godz. 12.30 - 13.00
mgr Olena Pielużek - j. angielski
- religia
1.Tak mija nam czas.
2.Zwierzęta zimą.
3.Kim są rodzice moich rodziców.
4.Fryzjer, weterynarz czy lekarz.
Piosenka pt.: „Buziaków tyle, że szok”
Kocham Cię Babciu, czy Ty to wiesz?
Dam Ci buziaka, babciu czy chcesz?
Dam Ci buziaków, tyle że szok CMOK, CMOK, CMOK, CMOK, CMOK, CMOK,
CMOK, CMOK!!!
Kocham Cię Dziadku, czy Ty to wiesz?
Dam Ci buziaka, Dziadku czy chcesz?
Dam Ci buziaków, tyle że szok CMOK, CMOK, CMOK, CMOK, CMOK, CMOK,
CMOK, CMOK!!!
Kocham Was bardzo, czy wiecie to?
Dam Wam buziaka, czy chcecie go?
Dam Wam buziaków, tyle że szok CMOK, CMOK, CMOK, CMOK, CMOK,
CMOK, CMOK, CMOK!!!
Wiersz Klaudii Cebuli: „Zawodowe rozterki”
Gdy dorosnę będę pilotem
Będę sterował śmigłowcem lub samolotem.
A może będę gibkim akrobatą,
będę występował w cyrku, razem z tatą.
Może jednak zostanę artystą fryzjerem?
Albo znanym pogodowym prezenterem?
Ale najbardziej chciałbym być piłkarzem,
Być jak Lewandowski, ale to się jeszcze okaże.
J. angielski
W grupach 4 i 5 zajęcia są prowadzone na podstawie trzech poziomowego kursu Jump in!
na poziomie A autorstwa Vanessa Reilly, wydawnictwo Oxford University
Press w tym miesiącu głównymi celami działu Let`s make a snowman Są:
• Wprowadzenie i przećwiczenie nazw ubrań zimowych
• Wprowadzenie i przećwiczenie nazw ubrań zimowych
•Utrwalanie nazw kolorów, części ciała
Słownictwo nowe
Hat, mittens, jacket, socks, boots, sweater, snowman, snow angel
It`s cold, Let`s make a snowman
Historyjka:
Let`s make a snowman
https://www.youtube.com/watch?v=KS4c4sn2nsY&list=PLbJ7f-sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt-&index=10
Piosenki:
Sweater, jacket, socks and boots
https://www.youtube.com/watch?v=XdL7d1o3ESc&list=PLbJ7f-sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt-&index=11
It`s cold outside
https://www.youtube.com/watch?v=xQnnWFdiAOs&list=PLbJ7f-
https://www.youtube.com/watchv=xQnnWFdiAOs&list=PLbJ7fsjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt&index=12sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt&index=12
Prezentacja na platformie Genially:
https://view.genially.com/65b7a90389388300136683fb/presentation-jump-in-a-lets-make-a-snowman
Grudzień
W grupach 4 i 5 zajęcia są prowadzone na podstawie trzech poziomowego kursu
Jump in!
na poziomie A autorstwa Vanessa Reilly, wydawnictwo Oxford University
Press w tym miesią
cu
głównymi celami działu Christmas Są:
• Wprowadzenie i przećwiczenie słownictwa: zabawki
• Wprowadzenie i przećwiczenie słownictwa: zabawki
• Wprowadzenie i przećwiczenie słownictwa: czynności związane z Bożym
Narodzeniem
• Utrwalenie znajomości nazw kolor
ów, liczb, członków rodziny
Słownictwo nowe
Computer game, puppet, train, costume, car, book
Christmas – Boże Narodzenie
Father Christmas - św. Mikołaj
Christmas tree - choinka
Bell - dzwonek
Star - gwiazda
Presents– prezenty
Merry Christmas! – Wesołych świąt
snowman – bałwan
it`s snowing – pada śnieg
scarf – szalik
hat – czapka
Słownictwo związane z obchodem Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku w
państwach anglojęzycznych
Historyjka:
Christmas presents
https://www.youtube.com/watch?v=HF2QwQ5BE9s&list=PLbJ7f-
sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt-&index=7
Piosenki:
Christmas song
https://www.youtube.com/watch?v=NOWz6TJEsRU&list=PLbJ7f-
sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt-&index=8
What do you want for Christmas?
What do you want for Christmas?
https://www.youtube.com/watch?v=3s6v7h9pSrg&list=PLbJ7f-
https://www.youtube.com/watch?v=3s6v7h9pSrg&list=PLbJ7f-
sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt-&index=9
sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt-&index=9
Prezentacja na platformie Genially:
https://view.genially.com/656c3ffbd0d3fd0014347fa7/video-presentation-
christmas-with-jump-in-a
Listopad
W grupach 4 i 5 zajęcia są prowadzone na podstawie trzech poziomowego kursu
Jump in! na poziomie A autorstwa Vanessa Reilly, wydawnictwo Oxford UniversityPress,
w tym miesiącu głównymi celami działu Wait and see ... Są:
Wprowadzenie i przećwiczenie nazw członków rodziny
Wprowadzenie i przećwiczenie nazw członków rodziny
• Rozpoznawanie pytania What’s your favourite colour? i poprawne odpowiadanie
• Utrwalenie znajomości nazw kolorów, liczb, powitań, zjawisk pogodowych
• Utrwalenie znajomości nazw kolorów, liczb, powitań, zjawisk pogodowych i wyrażeń związanych z samopoczuciem
Słownictwo nowe:
Mummy – mama
Daddy – tata
Sister – siostra
Brother – brat
Granny – babcia
Grandad – dziadek
What’s your favourite colour? – Jaki jest twój ulubiony kolor?
Orange – pomarańczowy
Brown – brązowy
Purple – fioletowy
Pink - różowy
Utrwalane:
Kolory
Liczby
Powitania
Pogoda
Samopoczucie
Historyjka:
Wait and see https://www.youtube.com/watch?v=kkVn-yNX1Bk&list=PLbJ7f-sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt-&index=4
Piosenka:
We are a family https://www.youtube.com/watchv=Is2KPdPareA&list=PLbJ7f-sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt-&index=5
Piosenka:
What`s your favourite colour? https://www.youtube.com/watch?v=q8vs2ykWz94&list=PLbJ7f-sjHDXkm062KpwhaIZav1_jE7Bt-&index=6
Prezentacja na platformie Genially:
https://view.genially.com/65356a5279f99d0011a8e87d/presentation-jump-in-a-u2-wait-and-see-family-and-colours
Październik
W grupach 4 i 5 zajęcia są prowadzone na podstawie trzech poziomowego kursu
Jump in! na poziomie A autorstwa Vanessa Reilly, wydawnictwo Oxford University
Press w tym miesiącu głównymi celami działu It`s autumn! Są:
•Wprowadzenie i przećwiczenie słownictwa związanego z jesienią
• Zapoznanie się z tradycjami państw anglojęzycznych
Słownictwo Nowe
Autumn - jesień
Leaves - liście
Trees - drzewa
Apples – jabłka
Chestnunts – kasztany
Kites – latawce
Słownictwo związane z tradycjami i kulturą państw anglojęzycznych:
Pumpkin - dynia
Ghost – duch
Black cat – czarny kot
Witch – czarownica
Bat – nietoperz
Piosenka:
Because it`s autumn
https://www.youtube.com/watch?v=MQmFk-cvYA0&list=PLbJ7f-sjHDXmiYorBBWHwyqBwTlDhIWKw&index=5
Historyjka:
It`s autumn
https://www.youtube.com/watch?v=f8_YqktCO10&list=PLbJ7f-sjHDXmiYorBBWHwyqBwTlDhIWKw&index=
Prezentacja na platformie Genially:
https://view.genially.com/65a413bddd7b750015aae3ee/presentation-its-autumn-jump-in
Nauczyciele pracujący w grupie:
mgr Marta Szczepańska , godziny dostepności : czwartek 12.30 - 13.30
mgr Kinga Teodorczyk, godziny dostępności : poniedziałek godz. 11.30, środa godz. 12.30 - 13.00
mgr Olena Pielużek - j. angielski
- religia