Przedszkole Samorządowe nr 7 w Piotrkowie Trybunalskim

Grupa 2

Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
8 + 4 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
8 + 4 =
Tematyka kompleksowa na styczeń

1. Tak mija nam czas.
2. Zwierzęta zimą
3. Rodzice moich rodziców
4. Zawody naszych rodziców

Piosenka : „Kocha babcię i dziadziusia”

Kocha babcię i dziadziusia
Każdy wnuczek każda wnusia
Kocha babcię i dziadziusia
Każdy wnuczek każda wnusia
Babcia mnie utuli po zabawie da obiadek
Wszystko wytłumaczy zawsze mój kochany dziadek
Kocha babcię i dziadziusia
Każdy wnuczek każda wnusia
Kocha babcię i dziadziusia
Każdy wnuczek każda wnusia
Chętnie ich odwiedzam zawsze kiedy tylko mogę
Prawie już pamiętam do ich domu całą drogę
Kocha babcię i dziadziusia
Każdy wnuczek każda wnusia
Kocha babcię i dziadziusia
Każdy wnuczek każda wnusia
Kocha babcię i dziadziusia
Każdy wnuczek każda wnusia
Kocha babcię i dziadziusia
Każdy wnuczek każda wnusia
 
Piosenka : „Babciu, dziadku…”
 
Babciu, Dziadku, obrocik zrobimy
Babciu, Dziadku, dla was tu tańczymy
Babciu, Dziadku, rączki kręcą się
Babciu, Dziadku, tańczyć dla was każdy chce
 
Ref. Jedna noga, druga noga, trzęsie się podłoga
Jedna ręka, druga ręka, tańczą tak wnuczęta
Pokręcimy bioderkami, a wy kręćcie z nami
Tańczą nawet ręce dwie
Babciu, Dziadku, kocham cię
Babciu, Dziadku, kocham cię
Babciu, Dziadku, kocham cię
 
J. angielski

W grupie 2 zajęcia są prowadzone na podstawie trzypoziomowego kursu
Jump in! na poziomie Starter autorstwa Vanessa Reilly, wydawnictwo Oxford University
Press w tym miesiącu
głównymi celami działu Where are you? są:
• Wprowadzenie i przećwiczenie nazw części ciała: body, head, arms, legs.
• Wprowadzenie i przećwiczenie nazw liczb 1–5.
• Rozpoznawanie prostych poleceń i uczestniczenie w rytuałach klasowych.
• Rozpoznawanie i poprawne stosowanie zwrotów hello oraz goodbye.
Słownictwo Nowe
body, head, arms, legs
1, 2, 3, 4 and 5
windy
Utrwalane
pogoda
kolory
Historyjka: Where are you?
https://www.youtube.com/watch?v=sej0xlaf0Io&list=PLAlYWJ0ddVwCYWdV05gjpr9-qEGQlxHOU&index=18
https://www.youtube.com/watch?v=buZQC9OaM90
https://www.youtube.com/watch?v=ZBFPreNLWec
Piosenka: Wiggle your body
https://www.youtube.com/watch?v=Nz01UiTkD1g&list=PLAlYWJ0ddVwCYWdV05gjpr9-qEGQlxHOU&index=17
Piosenka:
Numbers song
https://www.youtube.com/watch?v=q64E9ytlRjA&list=PLAlYWJ0ddVwCYWdV05gjpr9-qEGQlxHOU&index=21
Prezentacja na platformie Genially:
https://view.genially.com/65355a37465cef0011faa5bc/interactive-content-jump-in-starter-u2-where-are-you

Grudzień

W grupie 2 zajęcia są prowadzone na podstawie trzech poziomowego kursu
Jump in! na poziomie Starter autorstwa Vanessa Reilly, wydawnictwo Oxford University
Press W tym miesiącu głównymi celami działu Christmas są:
• Utrwale nazw zabawek: bike, ball, train, teddy.
• Wprowadzenie i przećwiczenie nazw związanych z Bożym Narodzeniem: Father
​Christmas, Christmas tree, presents.
• Rozpoznawanie i poprawne stosowanie zwrotów hello, goodbye oraz Merry Christmas!
• Rozpoznawanie prostych poleceń i uczestniczenie w rytuałach klasowych.
Słownictwo Nowe
Christmas – Boże Narodzenie
Father Christmas - św. Mikołaj
Christmas tree - choinka
Bell - dzwonek
Star - gwiazda
Presents– prezenty
Merry Christmas! – Wesołych świąt
snowman – bałwan
it`s snowing – pada śnieg
scarf – szalik
hat – czapka
Słownictwo związane z obchodem Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku w państwach anglojęzycznych
Utrwalane
zabawki
pogoda
kolory
liczby
Historyjka:
It’s Christmas!
https://www.youtube.com/watch?v=SG3pYYqM3HQ
Piosenka : Christmas time
​Prezentacja na platformie Genially:
https://view.genially.com/656cb522a2b5bc001499d2dd/video-presentation-christmas-with-jump-in-starter

Listopad

W grupie 2 zajęcia są prowadzone na podstawie trzech poziomowego kursu
Jump in! na poziomie Starter autorstwa Vanessa Reilly, wydawnictwo Oxford University
W tym miesiącu głównymi celami działu Let`s have a picnic są:
• Utrwalenie znajomości nazw zjawisk atmosferycznych, kolorów i liczb 1–5.
• Wprowadzenie i przećwiczenie nazw żywności: sandwich, juice, yoghurt, banana.
• Wprowadzenie i przećwiczenie zdań oznajmujących oraz odpowiedzi na nie: I’m hungry / eat your ..., I’m thirsty / drink your ...
• Rozpoznawanie i poprawne stosowanie zwrotów hello oraz goodbye.
• Rozpoznawanie prostych poleceń i uczestniczenie w rytuałach klasowych.
Słownictwo Nowe:
sandwich[es] – kanapka [kanapki]
juice - sok
yoghurt - jogurt
banana - banan
​hungry - głodny(a)
thirsty – spragniony (a)
eat – jeść
drink - pić
Utrwalane:
Pogoda
liczby
Historyjka:
Let’s have a picnic
https://www.youtube.com/watch?v=zmPLsk2RAwo
Piosenki:
Food song, I’m hungry
Prezentacja na platformie Genially:
https://view.genially.com/65c117f9a63d3600144c8403/presentation-jump-in-starter-lets-have-a-picnic

Pażdziernik

W tym miesiącu poznajemy i utrwalamy słownictwo z działu It`s autumn
Słownictwo Nowe
Autumn - jesień
Leaves - liście
Trees - drzewa
Apples – jabłka
Chestnunts – kasztany
Kites – latawce
Słownictwo związane z tradycjami i kulturą państw anglojęzycznych:
Pumpkin - dynia
Ghost – duch
Black cat – czarny kot
Witch – czarownica
Bat – nietoperz
Piosenka:
Because it`s autumn
https://www.youtube.com/watch?v=MQmFk-cvYA0&list=PLbJ7f-sjHDXmiYorBBWHwyqBwTlDhIWKw&index=5
Historyjka:
It`s autumn
https://www.youtube.com/watch?v=f8_YqktCO10&list=PLbJ7f-sjHDXmiYorBBWHwyqBwTlDhIWKw&index=4
Prezentacja na platformie Genially:
https://view.genially.com/65a413bddd7b750015aae3ee/presentation-its-autumn-jump-in

Nauczyciele pracujący w grupie:
mgr Magdalena Gajda, godziny dostępności: wtorek, piątek godz. 15.30 - 16.00
mgr Lidia Karbosiak, godziny dostępności: środa: 15.30 - 16.00, wtorek : 11.00 - 11.30
mgr Olena Pielużek